قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


اگر علاقه مند به خرید و فروش قیمت املاک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید را در این صفحه بررسی کنید.

انواع املاک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

لیست املاک و مستغلات

ملک آماده استفاده و متعلق به سازنده یا شرکت است. زمانی که یک ملک آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولا یک دوره پرداخت بدون بهره دارید. اما ملک خریداری شده توسط شخص فقط به صورت نقدی قابل فروش است.

پیش خرید ملک

املاکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت آن گرفته و طی برنامه ریزی های خود زمان تحویل خود را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد تا تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه شما را پرداخت خواهد کرد. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی دیده نمی شود. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها مصادف با همه گیری کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل داده شدند، در حالی که شرکت ساختمانی غرامت را به مالکان پرداخت کرد).

از مزایای پیش خرید می توان به خرید با قیمت کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در نقشه ها و همچنین امکان فروش و توزیع اشاره کرد. ملک قبل از ایجاد ملک.

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان مدل های معماری سه بعدی در طول ساخت پروژه به شدت مورد توجه قرار می گیرد. در بسیاری از موارد، ویژگی ایجاد شده از یک تصویر سه بعدی بسیار زیباتر است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع املاک مسکونی بر اساس نوع و نوع ساخت

آپارتمان در یک ساختمان

این نوع املاک معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر املاک دارد. آنها فاقد امکانات رفاهی هستند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر شنا نیز وجود دارد. محل آنها معمولا در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگردان خود را ندارند گزینه مناسبی است.

این شهرک مسکونی دارای چندین برج با امکانات هتل می باشد.

این شهرک ها هم از نظر قیمت و تسهیلات و هم از نظر شرایط پرداخت برای بسیاری از خریداران جالب است. مجموعه های عظیمی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این سازه های عظیم هستند. شرایط بازپرداخت بدون بهره تا 84 ماه در بسیاری از این پروژه ها موجود است و گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شود.

امکانات موجود در این پروژه ها شامل کلیه امکانات رفاهی یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های بدنسازی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز مورد نیاز برای یک زندگی آرام و شاد

در مورد هزینه برج های شهری با امکانات هتل در قبرس شمالی

استودیو، یک خواب، دو خواب، سه خواب، پنت هاوس

100000 پوند تا 200000 پوند آماده است

پیش فروش 85 تا 250 هزار پوند، 110 هزار تا 300 هزار پوند، 200 هزار تا 500 هزار پوند

ساختمان مسکونی دو طبقه

بسیاری از مناطق خرید ملک در قبرس شمالی یورومای برای حفظ شخصیت جزیره مجاز به ساخت بیش از دو خانه نیستند. از جمله مناطقی مانند Snetpe و مناطق اطراف، و همچنین Yeni Boazi و Otoken و مناطق اطراف. در این مناطق تنها در 35 درصد زمین اجازه ساخت و ساز داده می شود و سازندگان مجبور به ساختن امکاناتی مانند پارک، استخر، مزرعه حیوانات، جاده های بهداشت، کافه و سایر مکان ها در بقیه هستند. خوبی برای خریداران این است که از آنجایی که اسناد املاک در قبرس شمالی خوب است، سهم صاحبان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.


در قدرالشام تعداد آپارتمان ها بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این مجتمع ها نسبت به پروژه های برج، زمین بسیار بیشتری دارند.

این شهرها معمولاً امکانات کاملی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون می توانید تا دو طبقه در مناطق ساحلی بسازید). خدمات از سوپرمارکت تا نقطه شارژ ماشین برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل داشتن محیطی تمیز، امنیت بالا و مالیات کم، افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند که خواهان زندگی آرام و آرام هستند. ویلاهای ساخته شده در اسنتپه بسیار مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما ویلاهای متنوعی داریم. فروش ویژه بسیاری از آن ها با ما هستند و از ویلاهای اقتصادی گرفته تا هتل های مجلل با سلیقه و شرایط شما در فایل یورومی موجود است.

سوال بسیاری از نزدیکان این است که آیا خرید ملک آماده بهتر است یا خریداری شده؟

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش املاک پیش خرید شده به افرادی هستید که چنین مشکلاتی دارند، در مورد قبرس شمالی در اشتباه هستید. قبرس شمالی euromy.info از سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات حمایت می کند. و علاوه بر ارائه امتیازات عرصه و مدارک افتخاری، پس از پرداخت 35% ارزش ملک، به شما شناسه ملک می دهند و زمانی که در دفتر تاپو قبرس شمالی شناسه یا مدارک داشته باشید، هیچکس. دیگران توانایی خرید و فروش ملک شما را دارند.

همچنین دولت مبلغی معادل کل هزینه پروژه را در بانک سازندگان توقیف می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، زیان سرمایه گذاران را از مبلغ مسدود شده پرداخت کند.

اگر قصد خرید ملک برای سرمایه گذاری، سکونت یا هر دو هدف را دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها ممکن است همیشه در دسترس نباشند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی هر روز پیچیده تر می شوند. با این مزیت بزرگ، قوانین جدید شامل زمان فعلی در فصل قبل نخواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : مجله زندگی
ت : یک شنبه 12 آذر 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی